Конкурсна робота. Основи здоров'я: 3-тя чверть, 7 клас

Для якісного користування електронними освітніми ресурсами і навчальними тестами рекомендуємо встановити наступне безкоштовне програмне забезпечення. Завантажити тут...
Тема 3. СОЦІАЛЬНІ ЧИННИКИ ЗДОРОВ’Я ПІДЛІТКІВ

До уваги! Допоміжні файли конкурсної роботи розміщуються в правому стовпчику таблиці в клітинках, які позначені кольором, та відкриваються для перегляду в новому вікні. Кількість допоміжних файлів, яка необхідна та достатня для висвітлення роботи, визначається автором.

Тема

Наркоманія й ВІЛ-інфікування

Конкурсна робота

Особливості поширення ВІЛ-інфікування серед молоді в Україні. Урок №17

Розділ 1. Постановка завдань для учня.

Актуалізувати і поповнити базові знання про ВІЛ/СНІД, усвідомлення зв’язку між способом життя і ризиком інфікуватися, надати інформацію про шляхи зараження ВІЛ, а також шляхи якими ВІЛ не передається; розвивати вміння уважно ставитися до свого здоров’я; X виховувати в учнів розуміння необхідності виявляти співчуття до тих людей, які живуть з ВІЛ. Подолання безпідставного страху щодо можливості ВІЛ-інфікування побутовим шляхом.

Розділ 2. Aктуалізація:

Учням пропонується відповісти на питання на початку уроку. А в кінці уроку, після отримання блоку інформації, відповісти ще раз, і порівняти свої відповіді.

Розділ 3. Перевірка домашнього завдання:

Підготовка учнями додаткового матеріалу (реферат, презентація) по темі урока.

Розділ 4. Пояснення нового матеріалу:

Гра: «Як ВІЛ руйнує імунітет» (Виступ агітбригади) дивись додаткові елементи

Розділ 5. Закріплення нового матеріалу:

Робота в групах:

Розділ 6. Формування навичок практичного використання:

Проведення гри «Як поширюється ВІЛ».

Розділ 7. Додаткові елементи (кросворд, гра, тощо):

Гра: «Як ВІЛ руйнує імунітет»

7-1. Допоміжний файл:

Гра «Як ВІЛ руйнує імунітет».doc

Розділ 8. Контроль засвоєння матеріалу:

Зворотній зв’язок.

12. Автор

Онучак Ірина Володимирівна

13. Посада

вчитель вищої категорії

14. Освітня установа

Загальноосвітня школа I-III ст.

<

Повернутися до розділу Публікація

Повернутися на головну сторінку