Конкурсна робота. Фізика: 3-тя чверть, 7 клас

Для якісного користування електронними освітніми ресурсами і навчальними тестами рекомендуємо встановити наступне безкоштовне програмне забезпечення. Завантажити тут...
Розділ 3. СВІТЛОВІ ЯВИЩА

До уваги! Допоміжні файли конкурсної роботи розміщуються в правому стовпчику таблиці в клітинках, які позначені кольором, та відкриваються для перегляду в новому вікні. Кількість допоміжних файлів, яка необхідна та достатня для висвітлення роботи, визначається автором.

Тема:

Світлові явища

Конкурсна робота:

Оптична сила лінзи. Формула тонкої лінзи  (Урок№7)

Розділ 1. Постановка завдань для учня на урок (навчальні цілі).

-         Поглиблювати знання учнів про різні типи  лінз, їх оптичні властивості;

-         продовжувати формувати   навички  побудови зображень, що дає тонка лінза;

-         формувати поняття оптичної сили лінзи;

-         навчати учнів користуватися формулою тонкої лінзи.

Розділ 2. Aктуалізація:

Актуалізація проводиться у формі евристичної бесіди.

2-1. Допоміжний файл:

00-lesson-7 formula linzi.ppsx

Слайд 7

(Файли, до  яких є звернення:    LUChI.wmv,    without nazvaniya.wmv,  OpticaLinzaSR.exe,    04 Track 4.wav.)

2-2. Допоміжний файл:

Formula_tonkoy_linzy.doc  (розробка уроку)

Розділ 3. Перевірка домашнього завдання:

Проводиться вибіркове письмове опитування (завдання на побудову)

Біля дошки перевіряється письмове домашнє завдання. При необхідності побудова для завдання високого рівня подається на екран.

3-1. Допоміжний файл: 00-lesson-7 formula linzi.ppsx
Слайди 4-6
3-2. Допоміжний файл: Formula_tonkoy_linzy.doc  (розробка уроку)

3-3. Допоміжний файл:

04-Kartka-POBUDOVA lesson 7.doc

3-4. Допоміжний файл:

 Optica_Linza_S_R.exe

Розділ 4. Пояснення нового матеріалу:

Пояснення нового матеріалу передбачає демонстрації, моделювання, алгебраїчні перетворення та аналіз формули тонкої лінзи

4-1. Допоміжний файл: 00-lesson-7 formula linzi.ppsx
Слайди 8-17
4-2. Допоміжний файл: Formula_tonkoy_linzy.doc  (розробка уроку)

Розділ 5. Закріплення нового матеріалу:

Закріплення нового матеріалу проводиться у формі виконання тренувальних вправ.

5-1. Допоміжний файл: 00-lesson-7 formula linzi.ppsx
Слайд 18
5-2. Допоміжний файл: Formula_tonkoy_linzy.doc  (розробка уроку)

5-3. Допоміжний файл:

03-ТЕХНОЛОГІЧНА КАРТА-уроки 6-7.jpg

Розділ 6. Формування навичок практичного використання:

Формуються навички та вміння самостійно застосовувати формулу тонкої лінзи. Демонструються пояснювальні ілюстрації та анімації.

6-1. Допоміжний файл: 00-lesson-7 formula linzi.ppsx
Слайди 12-17
6-2. Допоміжний файл: Formula_tonkoy_linzy.doc  (розробка уроку)

Розділ 8. Контроль засвоєння матеріалу:

Контроль засвоєння матеріалу проводиться паралельно закріпленню матеріалу при виконанні тренувальних вправ (індивідуальний підхід)

8-1. Допоміжний файл: 00-lesson-7 formula linzi.ppsx 
Слайд 18
8-2. Допоміжний файл: Formula_tonkoy_linzy.doc  (розробка уроку)

9. Методичні рекомендації щодо використання матеріалів конкурсної роботи:

При підготовці до уроку в конкретному класі на основі аналізу можливостей та рівня досягнень учнів слід визначитися з об’ємом презентації. Зайві слайди можна легко тимчасово «вилучити» (Показ слайдів/Приховати слайд). Ті слайди, що не увійшли в урок, доцільно продемонструвати на додаткових заняттях, консультаціях, під час індивідуальної роботи з учнями.

10. Пояснення щодо використання програмного забезпечення, яке використано в роботі:

 Із презентації 00-УРОК-7 формула линзи.ppt   було зроблено звернення на відео- та аудіофайли, розташовані в одній папці з презентацією.

Незважаючи на наявність доступу в меню Вставка, файли, що містять аудіо - чи відеоінформацію, автоматично стають зв'язаними з презентацією, але не впровадженими в неї, як малюнки та графічні об'єкти. Оскільки презентацію планується демонструвати на іншому комп'ютері, разом з нею в тій самій папці мають бути скопійовані ці файли.

11. Список джерел, які використані:

Для створення мультимедійного забезпечення уроків фізики потрібні ілюстрації, фотографії, відеофрагменти тощо – своєрідна «база даних». Такою «базою даних» для підготовки можуть слугувати педагогічні програмні засоби: «Бібліотека електронних наочностей, «Віртуальна фізична лабораторія» (Квазар-мікро), електронні довідники та енциклопедії (наприклад, К&М), Іnternet-ресурси,  власні фото- та відеозйомки,  інші власні  наробки.

12. Ваші прізвище, ім'я та по-батькові

Лук’янова Марина Фаридівна

13. Ваша посада

Учитель фізики

14. Установа, в якій Ви працюєте або навчаєтесь (повна назва)

Шосткинська гімназія Шосткинської міської ради Сумськрї області

Повернутися до розділу Публікація

Повернутися на головну сторінку