Конкурсна робота. Фізика: 3-тя чверть, 7 клас

Для якісного користування електронними освітніми ресурсами і навчальними тестами рекомендуємо встановити наступне безкоштовне програмне забезпечення. Завантажити тут...
Розділ 3. СВІТЛОВІ ЯВИЩА

До уваги! Допоміжні файли конкурсної роботи розміщуються в правому стовпчику таблиці в клітинках, які позначені кольором, та відкриваються для перегляду в новому вікні. Кількість допоміжних файлів, яка необхідна та достатня для висвітлення роботи, визначається автором.

Тема:

Світлові явища

Конкурсна робота:

Лінзи. Побудова зображень,що дає тонка  лінза (Урок№6)

Розділ 1. Постановка завдань для учня на урок (навчальні цілі).

       Поглибити знання учнів про явище заломлення світла та використання цього явища в оптичних системах;

?       формувати поняття про різні типи  лінз, їх оптичні властивості;

?       формувати   навички  побудови зображень, що дає тонка лінза.

Розділ 2. Aктуалізація:

Актуалізація проводиться у формі евристичної бесіди. Передбачається розгадування кросворда та перегляд оригінального відеоролика.

2-1. Допоміжний файл до розділу Aктуалізація:

00-lesson-6-linzi.ppsx

Слайди 10-18

(Файли, до  яких є звернення:    LUChI.wmv,   without nazvaniya.wmv,   LENS_aktual_zats_ya.wmv 04 Track 4.wav.)

2-2. Допоміжний файл:

Лінзи-Побудова зображень.doc  (розробка уроку)

Розділ 3. Перевірка домашнього завдання:

Перевірка домашнього завдання проводиться у формі фізичного диктанту.

3-1. Допоміжний файл: 00-lesson-6-linzi.ppsx 
Слайди 4-9 (фізичний диктант)
3-2. Допоміжний файл: 06-Лінзи-Побудова зображень.doc  (розробка уроку)

Розділ 4. Пояснення нового матеріалу:

Пояснення нового матеріалу передбачає роботу з підручником, бесіду, демонстрації, моделювання

4-1. Допоміжний файл: 00-lesson-6-linzi.ppsx 
Слайди 19-41
4-2. Допоміжний файл: 06-Лінзи-Побудова зображень.doc  (розробка уроку)

Розділ 5. Закріплення нового матеріалу:

Клас виконує в зошитах побудову ходу променів при різному розташуванні предмета відносно лінзи. Два учні виконують побудову на дошці для моделювання ходу променів. Кожному зображенню дається характеристика.

Якісні запитання:

-         Чи може збиральна лінза дати дійсне зображення? Уявне зображення?

-         Чи може розсіювальна лінза дати дійсне зображення? Уявне зображення?

-         Чи завжди опукла лінза є збиральною, а увігнута – розсіювальною? (Учитель демонструє дію повітряної лінзи у воді).

-         Чи правильно побудовано зображення? Якщо ні, то поясніть помилку.

5-1. Допоміжний файл: 00-lesson-6-linzi.ppsx 
Слайди 42-44
5-2. Допоміжний файл: 06-Лінзи-Побудова зображень.doc  (розробка уроку)

5-3. Допоміжний файл:

03-ТЕХНОЛОГІЧНА КАРТА-уроки 6-7.jpg

Розділ 6. Формування навичок практичного використання:

Формуються навички та вміння самостійно будувати хід променів у лінзі. Застосовується дошка для моделювання ходу променів, демонструються пояснювальні анімації

6-1. Допоміжний файл:00-lesson-6-linzi.ppsx 
Слайди 36-41
6-2. Допоміжний файл: 06-Лінзи-Побудова зображень.doc  (розробка уроку)

6-3. Допоміжний файл:

 Optica_Linza_S_R.exe

Розділ 7. Додаткові елементи (кросворд, гра, тощо):


7-1. Допоміжний файл: 00-lesson-6-linzi.ppsx 
Слайди 36-41
7-2. Допоміжний файл: КРОСВОРД-ЛІНЗИ.doc 

Розділ 8. Контроль засвоєння матеріалу:

Контроль засвоєння матеріалу проводиться паралельно закріпленню матеріалу (усна форма)

8-1. Допоміжний файл: 00-lesson-6-linzi.ppsx 
Слайди 42-44
8-2. Допоміжний файл: 06-Лінзи-Побудова зображень.doc  (розробка уроку)

9. Методичні рекомендації щодо використання матеріалів конкурсної роботи:

При підготовці до уроку в конкретному класі на основі аналізу можливостей та рівня досягнень учнів слід визначитися з об’ємом презентації. Зайві слайди можна легко тимчасово «вилучити» (Показ слайдів/Приховати слайд). Ті слайди, що не увійшли в урок, доцільно продемонструвати на додаткових заняттях, консультаціях, під час індивідуальної роботи з учнями.

10. Пояснення щодо використання програмного забезпечення, яке використано в роботі:

 Із презентації УРОК-6-линзи.ppt   було зроблено звернення на відео- та аудіофайли, розташовані в одній папці з презентацією.

Незважаючи на наявність доступу в меню Вставка, файли, що містять аудіо - чи відеоінформацію, автоматично стають зв'язаними з презентацією, але не впровадженими в неї, як малюнки та графічні об'єкти. Оскільки презентацію планується демонструвати на іншому комп'ютері, разом з нею в тій самій папці мають бути скопійовані ці файли.

11. Список джерел, які використані:

Для створення мультимедійного забезпечення уроків фізики потрібні ілюстрації, фотографії, відеофрагменти тощо – своєрідна «база даних». Такою «базою даних» для підготовки можуть слугувати педагогічні програмні засоби: «Бібліотека електронних наочностей, «Віртуальна фізична лабораторія» (Квазар-мікро), електронні довідники та енциклопедії (наприклад, К&М), Іnternet-ресурси,  власні фото- та відеозйомки,  інші власні  наробки.

12. Ваші прізвище, ім'я та по-батькові

Лук’янова Марина Фаридівна

13. Ваша посада

Учитель фізики

14. Установа, в якій Ви працюєте або навчаєтесь (повна назва)

Шосткинська гімназія Шосткинської міської ради Сумської області

Повернутися до розділу Публікація

Повернутися на головну сторінку