Конкурсна робота. Фізика: 3-тя чверть, 7 клас

Для якісного користування електронними освітніми ресурсами і навчальними тестами рекомендуємо встановити наступне безкоштовне програмне забезпечення. Завантажити тут...
Розділ 3. СВІТЛОВІ ЯВИЩА

До уваги! Допоміжні файли конкурсної роботи розміщуються в правому стовпчику таблиці в клітинках, які позначені кольором, та відкриваються для перегляду в новому вікні. Кількість допоміжних файлів, яка необхідна та достатня для висвітлення роботи, визначається автором.

Тема:

Світлові явища

Конкурсна робота:

Оптичні явища в природі. Джерела і приймачі світла (Урок№1)

Розділ 1. Постановка завдань для учня на урок (навчальні цілі).

-         Ознайомити учнів з оптичними явищами, що трапляються в природі; окреслити коло питань, що вивчає оптика;

-         дати уявлення про природу світла;

-          сформувати поняття джерела світла та ознайомити учнів з класифікаціями джерел світла;

-         ознайомити учнів з діями світла та сформувати поняття приймача світла.

Розділ 2. Aктуалізація:

Актуалізація проводиться у формі бесіди

2-1. Допоміжний файл:

00-lesson-1.ppsx

Слайди 4-8

(Файли, до  яких є звернення:    LUChI.wmv ,   without nazvaniya.wmvVIPROM_NYUVANNYA SV_TLA.avi , POZhAR.aviradiation lampy_0001.wmvFOTOELEMENT.wmv,   04 Track 4.wav необхідно завантажити, натиснувши на них правою кнопкою миші)

2-2. Допоміжний файл:

01-Оптичні явища в природі-Джерела і приймачі світла.doc  (розробка уроку)

Розділ 3. Перевірка домашнього завдання:

Оскільки урок є першим у темі, перевірки домашнього завдання не передбачається

Розділ 4. Пояснення нового матеріалу:

Пояснення нового матеріалу передбачає роботу з підручником, бесіду, демонстрації

4-1. Допоміжний файл: 00-lesson-1.ppsx
Слайди 9-53
4-2. Допоміжний файл: 01-Оптичні явища в природі-Джерела і приймачі світла.doc

Розділ 5. Закріплення нового матеріалу:

Закріплення нового матеріалу передбачає відповіді на якісні запитання щодо джерел та приймачів світла

5-1. Допоміжний файл: 00-lesson-1.ppsx
Слайди 54-55
5-2. Допоміжний файл: 01-Оптичні явища в природі-Джерела і приймачі світла.doc

Розділ 6. Формування навичок практичного використання:

Формуються навички та вміння самостійно називати та характеризувати джерела світла

6-1. Допоміжний файл: 00-lesson-1.ppsx
Слайди 54-55
6-2. Допоміжний файл: 01-Оптичні явища в природі-Джерела і приймачі світла.doc

Розділ 8. Контроль засвоєння матеріалу:

Контроль засвоєння матеріалу проводиться паралельно закріпленню матеріалу (усна форма)

8-1. Допоміжний файл: 00-lesson-1.ppsx
Слайди 54-55
8-2. Допоміжний файл: 01-Оптичні явища в природі-Джерела і приймачі світла.doc

9. Методичні рекомендації щодо використання матеріалів конкурсної роботи:

При підготовці до уроку в конкретному класі на основі аналізу можливостей та рівня досягнень учнів слід визначитися з об’ємом презентації. Зайві слайди можна легко тимчасово «вилучити» (Показ слайдів/Приховати слайд). Ті слайди, що не увійшли в урок, доцільно продемонструвати на додаткових заняттях, консультаціях, під час індивідуальної роботи з учнями.

10. Пояснення щодо використання програмного забезпечення, яке використано в роботі:

 Із презентації УРОК-1.ppt було зроблено звернення на відео- та аудіофайли, розташовані в одній папці з презентацією.

Незважаючи на наявність доступу в меню Вставка, файли, що містять аудіо - чи відеоінформацію, автоматично стають зв'язаними з презентацією, але не впровадженими в неї, як малюнки та графічні об'єкти. Оскільки презентацію планується демонструвати на іншому комп'ютері, разом з нею в тій самій папці мають бути скопійовані ці файли.

11. Список джерел, які використані:

Для створення мультимедійного забезпечення уроків фізики потрібні ілюстрації, фотографії, відеофрагменти тощо – своєрідна «база даних». Такою «базою даних» для підготовки можуть слугувати педагогічні програмні засоби: «Бібліотека електронних наочностей, «Віртуальна фізична лабораторія» (Квазар-мікро), електронні довідники та енциклопедії (наприклад, К&М), Іnternet-ресурси,  власні фото- та відеозйомки,  інші власні  наробки.

12. Ваші прізвище, ім'я та по-батькові

Лук’янова Марина Фаридівна

13. Ваша посада

Учитель фізики

14. Установа, в якій Ви працюєте або навчаєтесь (повна назва)

Шосткинська гімназія Шосткинської міської ради Сумської області

Повернутися до розділу Публікація

Повернутися на головну сторінку