Подорож по країні, якої немає на мапі (Свято Миколая : виховний захід для учнів 1-5кл.)
Відкрити, зберегти на свій комп'ютер або роздрукувати повний текст (формат PDF)
Подорож по країні, якої немає на мапі
(Свято Миколая : виховний захід для учнів 1-5кл.)
Мета : активізувати читацький інтерес до казок, збагачувати словниковий запас учнів , поглибити та закріпити знання школярів про казку; розвивати навички виразного читання і акторської майстерності; виховувати повагу до ближнього, почуття любові до прекрасного, творче ставлення до життя
КАЗКА КЛИЧЕ
НАС У МАНДРИ
В .Шевчук
(тихо звучить повільна звучить мелодія)
Ведучий-1:
Світ дивовижний вас вітає !
Всіх тих , хто вдумливо читає ,
І тих , хто любить мандрувати
Та прагне більше пізнавати ,
Кмітливих , добрих та відважних ,
А ще , звичайно , і уважних,
Звеселить він і причарує ,
Окрилить тим , що подарує
Казок чудовий хоровод .
Ведучий-2:
Сядь-но тихо , мій глядаче ,
І прислухайся на мить :
Правда ж чути , десь неначе ,
Дивна музика бринить ?
Звідки звуки долинають ,
Здогадався ти чи ні ?
Так , звичайно , витинають
Музиканти чарівні .
Не дивуйся чудесам –
Зараз все побачиш сам .
(звучить пісня бременських музик)
Ведучий-1:У тридев’ятому царстві за високими горами, глибокими морями розташувалася країна , якої немає на
1
жодній мапі світу . Вона незвичайна . Це – країна Дитинства .
Править нею королева Казка , допомагають їй у цьому чарівні фрейліни—Мрія, Фантазія, Романтика .
Ведучий-2:Так сталося , що в цю краї ну потрапив злий чарівник і взяв із кожної казки якусь річ , без якої ця казка не матиме щасливого кінця .Та сміливі герої з усіх казок добули чарівний мішечок і доручили одному хлопчику роздати ці речі власникам .
Ведучий-1:Проте пройшло чимало часу , а ця справа не зрушила з місця ...
(чути гуркіт)
Ведучий-2:Ой , хто це ?
(йде Незнайко, тягне яскравий мішок )
Незнайко: Здраствуйте , діти ! Хто підкаже , що ж мені робити ? Як мені тут бути ? Все ,що є в чарівному мішечку , жителям казкової країни маю я роздати . А кому – не знаю , ой не знаю … що ж робити ? І не знаю … як тут бути ? Мабуть , тому й зовуть мене … Як же мене звати ?
Ведучий-1:То що ж, любі друзі, допоможемо хлопчику пригадати своє ім’я?
Діти: Так! Так!
Ведучий-2:А тепер усі разом скажемо як звати цього казкового хлопчика. Три-чотири.
Діти : Незнайко !
Незнайко: Звісно, вірно, я—Незнайко! Допоможете мені ?
Діти: Так. Звичайно!
Незнайко: Ви впевнені ? Впораєтесь ? Допоможете мені розгадать загадку . Лиш дістану із мішка … та ні , не рогатку .
(дістає 2 парасольки –яскраву та чорну ; з’являється Оле-Лукойє)
Оле-Лукойє: Ви впізнали мене ? Ще ні ? Придивіться уважніше . А це—мої речі , без яких мене ніхто в світі не впізнає .
(бере 2 парасольки: одну чорну, іншу--яскраву)
Оле-Лукойє: А тепер ? Хто я ? Звичайно , я – Оле-Лукойє , що
2
в перекладі українською мовою означає Оле –заплющ очиці . Заплющуйте очі й ви, « вмикайте » свою уяву й уважно слухайте мою казку …
Я –Оле-Лукойє, казковий гномик,
Я –Оле-Лукойє, всім дітям знайомий.
Парасольку лиш розкрию—
Одразу ж сон вам подарую.
І в казку будь-яку потрапити допоможу.